fredag 3 januari 2014

Träning?!

Usch idag är jag kluven. Jag vill så gärna åka och träna idag, men jag vet också om att jag kommer att behöva träna imorgon och jag tränar inte på det sättet två dagar i rad. Det blir för mycket tyvärr.
Jag kan i och för sig satsa på att gå en rask, lång runda idag och träna imorgon. Du ser..jag är så kluven.
Nåja, vi får se hur det blir. Kanske att jag kör och tränar lite senare.
Ikväll ska vi hem till kompisar på middag. Det är säkert lika trevligt som alltid. Det är lite därför jag känner som jag gör inför att träna idag. Jag vet att jag kommer att behöva träna imorgon eftersom det blir mycket sittande idag, precis som det blev igår. Men som sagt..

En skön morgonpromenad med Zeth blev det och det är jag tacksam för. Vädret är ju inte så värst upplyftande men det får gå. Solen gör sina försök att titta fram genom molnen men det är rätt kallt och rått ute.
Lite senare ska jag iväg och hämta ett paket som har kommit från Addnature. Vi har beställt en ryggsäck jag ska ha mina träningsgrejor i, plus lite annat.
Jag önskar dig en riktigt fin dag.


Ha det gott
Lene












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar