onsdag 8 januari 2014

Mörker!

När jag var ute på morgonrundan imorse var klockan strax efter 7 och det var mööörkt. Beckmörkt!
Jaja, det är ju så det är. Snart nog är det ljust kl 7 på morgonen och det kommer att vara underbart.

Jag hade planerat att träna direkt efter jag lämnat El på skolan, men jag får snällt vänta med det då min huvudvärk har blossat upp för fullt igen. Det är så tröttsamt och tar enormt mycket på mig när jag har så här ont, men det är inte så mycket att göra. Jag kämpar på och kommer fortsätta kämpa. Smärtan ska inte ta över "and that's a fact"!!  Envis som jag är så ger jag mig inte..aldrig!
Jag får vänta någon eller några timmar och se hur det blir. Jag har funderingar på att träna när jag varit hos läkaren idag, innan jag hämtar El. Gymmet ligger inte så långt från skolan så det passar bra.
Dessförinnan blir det nog vila så får jag se hur jag känner mig senare.


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar