onsdag 15 januari 2014

Mitt i veckan!

Onsdag...mitt i veckan och jag ska inte göra mycket idag. Jag känner att min kropp måste ta det lugnt just nu. En tanke slår mig..jag undrar när detta skovet kommer att dra sig tillbaka? Det börjar bli lite tradigt. Nåja.. I vilket fall som är det en dag i vilans tecken.

Våra orkidéer har slagit ut än mer nu. Så vackra de är.
Igår fick jag färdigt sista burken där jag ska ha fröer, nötter mm i. Riktigt fint tycker jag. Lite skönt också att ha ordning och reda på allt. Inte ha en massa öppnade påsar i lådan utan fint och snyggt i burkar.
Tipset fick jag från Karin som skriver i träningsbloggen Fitness och Hälsa och jag blev så inspirerad så jag tänkte testa och se om det blev bra. Och det blev det ju!


Ha det gott
Lene















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar