torsdag 21 november 2013

Så skönt!

Besöket hos sjukgymnasten på smärtteamet är avklarat. Det var ett bra möte. Vi gjorde inga övningar alls idag utan spenderade tiden endast till att prata. Det kändes mycket bra. Jag har kommit till en del insikter (som egentligen legat och malt i huvudet på mig och formats, men jag har inte fått ut dom förrän idag) med hennes hjälp. Nu ska jag bara försöka tillämpa dom i verkliga livet. Håll tummen hårt för mig för att det fungerar.




Efter mötet begav jag mig direkt till gymmet som ligger precis i närheten av där smärtteamet. Det är perfekt. Mycket bra med ett gym där man kan logga in sig var man än befinner sig och det finns ett gym i närheten. Så det blev en timmes lätt träning. Känns såååå skönt nu.

Väl hemma tog jag en runda med Zeth. Han behöver ju sin lilla kisserunda så det fick det bli.
Och nu har jag ätit min lunch. En lätt, kall lunch bestående av laktosfri filmjölk, skivad banan, lite, lite rårörsocker och hackade hasselnötter. Mumsigt och precis lagom för mig eftersom jag inte har vidare aptit just nu.


Så nu känns det riktigt fint. Bara en skön dusch som fattas och den kommer alldeles strax.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar