torsdag 21 november 2013

Snö?!!

Kommer den, kommer den?
Det är frågan.. Min kusin som bor lite längre norr över än jag, informerade igår om att de har snömodd och lite tradigt väder. Så...frågan är ju då, kommer snön hit snart?
Inte riktigt än tror jag men det är nog på gång så sakteliga.
Mörkt är det i alla fall. Det hade bara börjat ljusna när jag var ute med Zeth vid 7 imorse. Och kallt var det brrrr. Men riktigt skönt ändå tycker jag.
För mig som fortfarande har kvar huvudvärken (även om det är bättre än igår) så är det skönt att komma ut och gå en runda när det är kallt. Det klarnar i huvudet för en liten stund.
Idag är det i vilket fall som, hur jag än mår, dags för sjukgymnasten på smärtteamet. Därefter ska jag köra ett lätt träningspass på gymmet i närheten. Det ska bli riktigt skönt.
Annars har jag inget speciellt inbokat. Ta det lugnt kanske..Haha som om jag inte gör det ändå. Men det måste till. Hur mycket eller lite jag än vill det så måste det till.

Igår fick jag hem ett paket från Panduro Hobby. Yyeeaaahh! Jag kan börja göra julkort. Det är så oerhört roligt och stimulerande, rogivande att göra sina egna julkort tycker jag. Kul att kunna skicka iväg kort som jag själv har gjort. Men det får vänta lite. Jag ska inte göra dom riktigt än.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar