fredag 22 november 2013

Fredag!

Fredag idag. Och en helg i gräsänklingens tecken. J ska på scoutläger ikväll och är borta hela helgen.
Men ikväll ska El och jag på middag hos söta Ingrid och Julia och det ska bli trevligt. Resten av helgen ska jag bara ta det lugnt.

Igår fick jag ett besked som gjorde mig stressad inombords. Men jag tänker inte tillåta det att göra mig stressad för det gör mig inte bättre. Jag ska kämpa vidare så jag blir så bra jag kan bli. Punkt slut!!
Jag ska försöka få tag i min läkare och sen ska jag köra några små ärenden. Annars blir det ryggläge för mig idag. Huvudvärken håller sig hårt fast och det är störigt, men inte mycket att göra något åt. Den försvinner snart hoppas jag. Men tredje dagen i rad är en liten aning störigt. Den får gärna ge sig av nu.

Jag satt nyligen och tittade lite i min kalender, nyfiken på vad som finns inbokat m.m. Inte så mycket faktiskt vilket känns helt ok.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar