tisdag 13 november 2018

Vad kan vi göra åt det?!



Ujujuj vad jag är trött idag. Tur det är en "mellandag" i skolan.
Jag ska iväg och hämta några paket på posten idag, annars har jag faktiskt inget inbokat. Riktigt skönt. Det ska bli en lugn och skön dag. Det behövs.

Det är tisdag och veckan har precis startat. Har du några planer för veckan? Mer än jobb och så menar jag. Det är mörkt länge på morgonen och det mörknar tidigt men vad kan vi göra åt det? Inget mer enligt mig än att tända ljus och lampor. Årstiderna är som de är. Jag passar på att njuta istället för att gnälla över saker och ting. Det hjälper ju ändå inte.

Säng-yogan är avklarad och alldeles strax är det dags för en promenad. Lite senare ett gött yoga-pass.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Så skönt med en lugn dag! Hoppas den varit bra :)
    Jag har en kväll i soffan idag, känner mig lite småsliten .. ;)

    Hoppas Din kväll är bra<3

    Kramar

    SvaraRadera