onsdag 14 november 2018

Den gjorde susen!



Woohooo det är onsdag... mitt i veckan... lillördag. Kärt barn har många namn.

Jag sitter nu med mitt kaffe och avnjuter dagens första kopp. Säng-yogan är gjord och den gjorde susen denna morgon. Energin finns där och jag mår helt ok (om man inte räknar den konstant höga smärtan och tröttheten). Det blir en bra dag. Vakna sakta är melodin som gäller.

Det är mörkt och grått ute, lite blåsigt och det har regnat. Och idag ska jag ta bussen. Men vad gör väl det?! Det är ju bara vatten om det nu skulle börja regna igen. Men bussen ska jag ta i vilket fall som.

Snart är det dags för lite frukost. Jag har ännu inte bestämt mig för vad det ska bli. Får se vad vi har hemma.

Jag hoppas du får en härlig onsdag

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar