måndag 12 november 2018

Vad gör vi med den då?!



Det e mååååndag morgon. Hör du så fint jag sjunger?!

Ja det är måndag igen och en ny, orörd vecka ligger framför oss. Vad gör vi med den då?
Det bästa vi någonsin kan tycker jag.

Dock börjar min vecka som den andra slutade...med huvudvärk. Dock har jag tagit tablett så så fort den börjar verka är jag på g igen tror jag.

Säng-yogan är klar. Kaffet är i koppen och nu ska jag göra min vanliga yoga. Jag håller på att uppdatera datorn så jag får skriva på mobilen så länge. Det går bra det med men det är lättare på datorn.

Måste bara visa vad vi åt igår. En favvis. Parmesantortellini med skink- och svampsås. Underbart gott.

Ha det gott
Lene



3 kommentarer:

  1. Ny vecka, nya möjligheter! Hoppas kaffet smakar, maten ser verkligen god ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså Din lampa! ;) *ler*
    Hoppas Din måndag varit bra<3

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Har du tips på vart jag lätt kan lära mig yoga? Som jag kan träna på/göra hemma? :)

    SvaraRadera