söndag 11 november 2018

Det är alltid skönt att komma ut!



Det är söndag och det är Fars Dag, så grattis alla pappor. Min pappa gratulerade jag igår. Han brukar få Trisslotter och det fick han i år också. Hoppas där är vinst på dem. 

Jag tror det blir en lugn söndag hemma. Jag måste ta det lugnt idag då kroppen bråkar med mig. Men det är så det är. Jag gillar läget och låter dagen komma därefter. Det blir riktigt bra ändå känner jag. 

Vi ska iväg och handla billig nötfärs som vi ska ha till mitt kalas. Man får passa på när det är billigt. 39,90/kg tycker jag är helt ok för nötfärs. Så det ska införskaffas idag. 
Och i eftermiddag ska det minsann tittas på fotboll. MFF spelar sin sista match och det ska vi titta på. Det är ett måste. 

Jörgen och jag har precis varit ute en skön, lite kortare runda. Det regnar och blåser en del, men är väldigt skönt ändå. Det är alltid skönt att komma ut i friska luften och gå en promenad. Så även denna morgon. Nu sitter vi och avnjuter lite kaffe. 

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Härligt med en runda vännen :)
    Rundorna gör mycket för kropp Och Knopp ;)*ler*
    Skönt för Dig med en lugn söndag<3

    Massa kramar

    SvaraRadera