torsdag 22 november 2018

Jag måste erkänna!



Godmorgon torsdag!

Idag mår jag lite bättre. Jag har en hel del "efterverkningar" från migränen igår men det är ändå bättre. Jag ska till skolan och det känns gutt tycker jag. Klarar jag inte det får jag åka hem. Jag ska göra ett försök i alla fall.

Jag hade först tänkt gå ut en liten runda, men jag vet inte om jag hinner det. Jag får se hur det blir med den saken. Säng-yogan är avklarad vilket är bra. Jag tänkte jag gör ett yoga pass när jag kommer hem från skolan i eftermiddag.

Just nu sitter jag och dricker mitt kaffe, snart ska jag ta på mig och sedan är det väl dags att bege mig.
Jag måste erkänna att jag är lite summig i huvudet från migränen igår. Känner mig darrig.
Men det ska nog gå bra. Jag kan köra in i alla fall och det är alltid något.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar