torsdag 22 november 2018

Frukost på skolan!



Jag kom iväg till skolan idag och jag var inte speciellt sen heller. Skönt!
När jag kom dit så höll dagens lärare, Natasha på att plocka fram en riktigt god och nyttig frukost till oss. Mums vad gott det var! Det satt som en smäck i magen. Det fanns en hel del att välja på och jag valde lite av varje. Frukost på skolan. Kan det bli så mycket bättre?!

Nu har jag hamnat hemma i soffan efter skolan och lite inköp av mat till ikväll. Ligger här en stund och bara tar igen mig, vilar. Sedan är det dags för middag och därefter ner till DäckaOlsson och byta till vinterdäck på Volvon. Sedan har jag gjort vad jag ska för dagen.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Det var inte dåligt .. ;) Att skolan bjuder på frukost, verkligen bra<3
    Ser ju riktigt gott ut också :)

    Hoppas Du har en fin kväll vännen!

    Jag har helg nu , såå skönt :)
    Det har du med va?<3

    Kramar!

    SvaraRadera