onsdag 21 november 2018

För att mjuka upp!



Onsdag...mitt i veckan och lillördag. Vad säger vi om det?! Ett steg närmare helgen.

Det blåser en hel del denna morgon, men det gjorde det i går kväll också. Det började blåsa upp en hel del igår och har fortsatt så hela natten. Men det regnar inte och det är skönt.

Jag har sovit helt ok inatt, men då tog jag också starkare tabletter för att kunna sova ordentligt. Jag var trött som en mörk morgon igår kväll. Satt och somnade i soffan, så jag gick och lade mig redan vid 21.15. Jag vaknade vid 05 och fick gå på toa. Strax innan min klocka ringde var jag tvungen att gå upp och ta en tablett för jag har sådan huvudvärk idag och en jäkla smärta i kroppen. Nu går jag och väntar på att tabletten ska göra sin verkan så jag kan åka till skolan. En liten gnällstund. Sorry för det.

Säng-yogan har jag gjort och snart ska jag ut på en liten promenad har jag tänkt. Det kanske hjälper huvudvärken och därefter ett litet yogapass för att mjuka upp. Så får det nog bli. Så hoppas jag att det hjälper.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Gnäll på mur mycket Du vill ;) *ler*
    Det är Din blogg, så du som Bestämmer .)<3
    Ibland behöver man få "gnälla" av sig ;)

    Hoppas Det blir en bra dag i skolan sen för dig, ändå<3

    Sv: Tack så mycket för dina fina rader, dem värmer alltid!
    Ska strax iväg till arbetsträningen. Jobb till 16 men sen blir det slappa ikväll :)

    Kramar!

    SvaraRadera