lördag 24 november 2018

Det är som det är!



En god lördag morgon.

Jag vaknar relativt tidigt, men ligger kvar i sängen en bra stund. Till slut känner jag att jag behöver göra min säng-yoga så då blir det gjort. Därefter går jag upp för jag behöver ta mina tabletter. Kaffet är redan på för Daniel och Hailey är uppe. Jag tar på mig och går ut en runda.
Så härligt väder även om det är lite rått. Det är bara +3,5 men det blåser ingenting. Så det blev en riktigt skön promenad. Jag känner fortfarande huvudvärken spökar i bakgrunden. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer än vad jag gör för att försöka få den att dra sig tillbaka. Nåja, det är som det är.

Ikväll ska vi gå på hockey med goda vänner, sedan hem till dem och äta något gott, umgås och ha trevligt. Det ska bli så mysigt.

Innan dess ska vi förbereda lite mat till mitt kalas om en vecka. Wiiii om en vecka fyller jag år.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar