torsdag 15 november 2018

Det kan ju knappast bli bättre!



Jag vaknade vid 05 imorse. Kunde inte somna om så jag tänkte en stund senare att det var lika bra att gå upp. Sagt och gjort upp och hoppa. In i duschen efter avslutad säng-yoga. Sedan fixa kaffe och medan jag väntade på att det skulle rinna ner, passade jag på att göra ett skönt morgonpass med yoga. Vilken start på dagen! Det kan ju knappast bli bättre.
Vakna sakta

Skola idag och det ska bli roligt. Sista gången denna veckan. Det är alltid spännande. Jag undrar "vad ska vi prata om för något idag". Alltid lika spännande.

Och imorgon är det fredag. Då är jag ledig. En lugn och skön fredag. Men först tar jag mig an torsdag.

Igår gjorde jag en lite egen wok gryta. Den blev superdupergod.

Ha det gott
Lene




4 kommentarer:

  1. Men så Kul att Du ser fram emot skolan :) låter ju toppen<3
    Hoppas Du får en riktigt Fin dag :)

    Din gryta ser så god ut! ;)

    Jag har jobb idag, sen helg. Sköönt ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag sov skitdåligt i natt, vaknade klockan 2 och somnade strax efter 5. När väckarklockan ringde grät jag nästan. Men, det funkar faktiskt’! Jag är förvånansvärt pigg!
    Sv: Ja, den här tiden fram till jul är ljuvlig, jag håller helt och hållet med dig!

    SvaraRadera
  3. Sv: Så härligt att Du med har en oplanerad helg framför Dig<3
    Jag gillar dem bäst, visst kul göra saker med men helst oplanerat ;) *ler*

    Hoppas Du får en fin kväll :)
    Snart ska jag kötta på i gymmet haha ;)<3

    Kramar!

    SvaraRadera