tisdag 27 november 2018

Vi gör precis vad vi vill!



Godmorgon världen!

En fantastisk tisdag ligger framför oss. Helt orörd och vi gör precis vad vi vill med den. Skapar den som vi själva vill. Visst är det fantastiskt?!

Idag ska vi komplettera lite av det jag missade handla igår. Eller rättare sagt jag handlade för lite. Jag tänkte "kalas" när jag handlade, inte "öppet hus". Så det blev för lite av vissa saker. Inget ovanligt när det gäller mig. Plus att igår var jag lite "foggy" i huvudet så det kanske ursäktar.
Men idag är en ny dag och idag känner jag mig inte riktigt lika "foggy" som igår.

Säng-yoga checkar jag av på, likaså min morgonpromenad. Vilket fantastiskt väder det är ute. -8 grader, helt vindstilla och solen är på väg upp. Fantastiskt. Det kommer bli en riktigt fin dag.
Det är mycket möjligt det blir en promenad till under dagen.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar