onsdag 10 oktober 2018

Vad händer då?!



Lillördag och mitt i veckan. Vad händer då?

För mig är det egentligen skolan som gäller, men idag får jag stanna hemma. Natten har varit jobbig och det är fortfarande jobbigt. Jag hade först väldigt svårt att somna, det tog tid. Sedan har jag sovit som en kratta inatt. Pga min fibromyalgi har jag haft huvudvärk. Jag var uppe och tog tablett vid 4 men den har inte hjälpt alls denna gången. Så jag vaknade med migränliknande huvudvärk och det sitter fortfarande i. Så jag stannar hemma idag och hoppas det blir bättre under dagen. Mycket vila och jag ska börja med att lyssna lite på Mindfulness om en stund.

Jag har gjort min säng-yoga och jag sitter just nu med en kopp kaffe, men snart blir det sängen igen. Och en ny tablett om en stund. Med mycket vila så kommer det bli bra så småningom. Jag hoppas bara inte det tar alltför lång tid.

Nej, nog om mitt gnäll nu. Jag hoppas du får en riktigt fin dag. Ska du träna så träna gärna lite för mig med.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Du gjorde helt rätt som stannade hemma :)
    Bra att du lyssnar på din kropp<3 Hoppas det känns lite bättre snart :)

    Ja jag får väl träna lite för Dig med ikväll då, eller vad tycker du? ;) *ler* :)

    Ha det så bra Du kan :)

    Kramar!

    SvaraRadera