torsdag 18 oktober 2018

Lugn och ro!



Det är torsdag morgon och dimmigt som slaget i Lützen. Nästan i alla fall.

Skolan väntar på mig och jag har gjort min säng-yoga, duschat och sitter nu och avnjuter morgonens första kaffe. Lugn och ro, stilla. Det gillar jag. Vakna sakta.

Jag ska lämna in bilen på service innan jag beger mig till skolan denna morgon. Så det blir till att köra lite tidigare än vanligt. Men det är lugnt. Ingen stress och det är faktiskt huvudsaken.
Dock är det först kaffe och frukost som gäller.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Bra att det är lugnt :) Stress är inte min vän heller ..
    Hoppas Du får en bra dag i skolan<3

    Sv: Tack, du är så söt ;)
    Har varit en något tuff vecka detta och inte varit på mitt bästa humör direkt, men ska försöka göra det bästa av det … :)

    Idag är jag ledig så det är sköönt och behövs med :)
    Så idag blir det Träning, det bästa jag kan göra för att peppa Mig Själv<3

    Kramar

    SvaraRadera