tisdag 9 oktober 2018

Glad och lycklig!



Jag har gjort min säng-yoga, avverkat en kopp kaffe och gjort min morgonprommis. Och klockan är precis efter 8 på morgonen. Skönt! Dagen börjar bra.

Trött som få är jag och ont har jag, men jag är glad och lycklig så nu låter jag dagen börja.
Om en stund ska jag duscha och sedan göra min yoga, men först en kopp kaffe till.



Denna eminenta tisdag har jag ingenting planerat. Jag ska göra lasagne någon gång under dagen, men något annat måste har jag inte. Vila och yoga gäller för mig idag så jag kan återhämta mig. Let the day begin.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Låter Bra att Du är glad ändå :)
    Hoppas Du får en bra tisdag!

    För mig står arbetsträning till 15 på schemat och veckohandling ;)
    Sitter nu med kaffet en stund innan avfärd ;)

    Kramar!

    SvaraRadera