torsdag 2 augusti 2018

Jag har gott om tid!



Det är inte riktigt lika varmt..än. 
Enligt prognosen ska det bli 28 grader i eftermiddag. Men det finns inte en chans att det kan bli så kvavt som det var igår. Jisses så kvavt det blev efter det regnat och åskat. Det var inte behagligt. 

Idag är jag helt slut i kroppen. Trött, hög smärta på sina ställen. Helt slut. Men det ska nog gå ändå gissar jag. På något sätt går det ju alltid. Jag stressar inte, tar mycket pauser så ska det gå bra.

Promenaden är avklarad. Det blev en kort promenad i sakta mak. Njuta av naturen (torr som den är stackaren) och bara insupa allt. 
Nu sitter jag med mitt kaffe och njuter av morgonen. Snart dags att gå ut på altanen och göra min yoga. 

Idag blir det att städa undan lite här hemma, för imorgon kommer goda vänner hit. Jag har planerat hela dagen för att städa lite så jag har gott om tid. I och för sig planerar vi att sitta ute, men jag vill ändå ha snyggt och rent hemma när det kommer gäster. Sån är jag. Men först kaffe.

Ha det gott
Lene


Äpplena börjar bli klara

6 kommentarer:

  1. Så härligt med promenad! :)
    Här har det åskat massor och regnat nu på morgonen och ska bege mig till arbetsträningen nu :)

    Hoppas Du får en bra dag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Var kvavt här också igår tyvärr, men idag är det svala vindar och man kan andas igen haha! Hoppas du får en superfin dag idag :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att göra yoga! Har du något tips på någon bra yoga? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör en hel del yinyoga och mediyoga

      Radera
  4. Härligt att äpplena börjar mogna. Ha det gott.

    SvaraRadera
  5. Så härligt med lite regn😊 Här har det varit varmt som vanligt😣

    SvaraRadera