fredag 3 augusti 2018

Jag fick skördat!



Fredag, fredag wwwiiiii.. Visst är det så..det är fredag och helgen närmar sig med stormsteg. Härligt!

Promenaden är avklarad och det var svettigt, även om det blev en prommis i sakta mak.
Det är redan varmt. Enligt termometern är det "bara" 23 grader, men det känns som så mycket varmare. Det ska bli upp till 28 grader idag.

Snart nog blir det yoga på altanen. I skuggan. Ska jag vara ute under dagen blir det nog i skuggan. Huvudvärken från igår sitter fortfarande kvar, även om den är mycket bättre än igår.

Jag fick inte städat av igår, utan jag körde och handlade istället. Det blir att städa av idag istället. Phu.
Jag fick också skördat de första tomaterna. Små söta och goda tomater.



Ellinore gjorde middag igår och det blev jättegoda pannbiffar, sås och potatis. Mumsfillibabba

Ikväll kommer bästa Anna och Magnus och det ska bli så trevligt. Det var ett tag sedan vi träffades.
Det blir en lätt, god middag. Vad får du se senare.

Ha det gott
Lene




4 kommentarer:

  1. Så gott med närodlat ;)
    Vi har med egna grönsaker här och tomaterna är så goda och söta! :)

    Härligt med prommis också :)

    Hoppas Du får en toppen fredag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hopps huvudvärken gett med sig nu❤️. Vilka fina tomater! Och egenodlat smakar ju alltid mer och bättre:)! Sv: Naglarna på bilden tillhör min dotter, mina är kortare och rosa:)!

    SvaraRadera
  3. Hoppas Du har en riktigt fin kväll :)

    Min kväll blir lugn med netflix och gottis ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Den amten såg riktigt god ut :D

    SvaraRadera