måndag 11 juni 2018

Det är A&O!



Ny vecka, en helt orörd sådan och massor av nya utmaningar. Så spännande!

Jag vaknar upp i min egen säng denna morgon. Natten har inte varit helt optimal. Jag har vaknat jättemånga gånger och imorse vaknade jag med dov huvudvärk. Men det ska nog reda sig.

Jag har varit ute på en kort promenad och nu sitter jag och smuttar på mitt kaffe. Njuter av tystnaden och morgonen.

Lite senare kommer min syster hit för lite prat och go fika. Vi bestämde att vi skulle träffas innan vi reser. Uppdatera varandra i våra liv. Det är alltid kul och mysigt tycker jag.

Jag ska också tvätta några maskiner tvätt idag så jag slipper ha det hängande över mig de sista dagarna. Planering, planering. Det är A&O.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Så kul att syster din kommer!
    Hoppas ni får det mysigt :)

    Ha en fin dag<3
    Kramar A

    SvaraRadera