tisdag 12 juni 2018

Tid över för återhämtning!



Jag har faktiskt ännu inte varit ute och promenerat. Det får bli en senare fråga men det kommer bli gjort. Yogan ska strax göras det vet jag. Kaffet däremot är intaget och jag har precis ätit en banan. Jag måste säg att jag känner inte direkt någon hunger faktiskt. Men äta bör man annars dör man.

Igår när Jörgen slutat jobba, körde vi till Ikea och handlade ett litet "sidobord" till husvagnen. Vi passade på att äta middag där också. Meningen var att vi skulle handla maten efter det, men vi bestämde att göra det ikväll istället. Vi var trötta och ville hem och ta det lugnt, så det fick bli så.

Under dagen hade jag gjort en äppelpaj med lite egenodlad rabarber i. Det var som jag skulle bjuda min syster på, men tyvärr fick hon lite förhinder, så vi tar fikan en annan dag. Det gör inget, vi tar igen det ändå. Så vi fick äta äppelpajen på kvällen till kaffet istället. Lika gott det. Den var riktigt mumsig.



Idag ska jag iväg och handla lite tillbehör på Campea där vi köpte husvagnen. Sedan ska jag lämna tillbaka en lightningkabel jag köpt, som vi inte har någon nytta av. Den fungerar inte som den ska. Det är mina ärenden under dagen. Ikväll ska jag förbereda lite luncher vi ska ha med oss, plus jag ska steka upp bacon som vi också ska ha med. Wiii detta är så härligt. Ingen stress, massa planering. Jag gör allt i min egen takt och har tid över för återhämtning ändå.
Och snart är det dags att göra mig iordning för att köra iväg och fixa det som ska fixas.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar