tisdag 22 maj 2018

Vilken natt!



Jisses Amalia, vilken natt jag har haft.
Jag har så ont i halsen så jag klarar knappt svälja. Igår kväll hade jag 39,1 i feber och nu på morgonen "bara" 38,4. Jag är helt slut, jag orkar ingenting.
Jag orkar inte ens ut och gå en promenad än och det säger inte lite. Jag orkar bara inte.
Det känns som jag fått halsfluss, men min fråga är, var i hela friden har jag fått det ifrån? Jaja, det är väl inte lönt att spekulera i det. Har jag fått det så har jag fått det. Jag ska ringa till VC kl 8.00 och försöka få en tid under dagen. Det måste jag få för jag måste ha någon sorts medicin för detta. Det går inte.

Jag sitter just nu i soffan för jag orkar inte sitta på en stol, upprätt och jag dricker mitt kaffe.Men jag kan inte säga att jag njuter av morgonkaffet som jag brukar göra. Det gör så ont för varje klunk jag tar. Men det är varmt och det lindrar lite. Usch, detta är inget kul alls.

Nog om mitt beklagande nu. Solen skiner och det ser ut som det ska bli en fin dag idag också. Jag tror dock inte jag kommer njuta av den som jag brukar, sagt att jag kommer ligga på altanen. Jag tror inte det är så bra med tanke på hur ont i halsen jag har. Men jag njuter av att solen skiner. Det är guld värt.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar