måndag 21 maj 2018

Vakna sakta!



Det blev en kortare promenad i sakta mak. Jag vill inte få upp för mycket puls och äventyra något. Iofs brukar jag inte få upp alltför hög puls numera när jag är ute och promenerar. Det blir inte precis någon PW. Men något är bättre än inget och jag älskar mina morgonprommisar i sakta mak. Gå och titta på naturen, fota lite, lyssna på fåglarna. Det är helt underbart.

När jag kom hem öppnade jag upp till altanen och tog ut mina saker så jag kunde sätta igång med dagens första yogapass. Det blev ett pass på drygt 10 minuter och det var helt underbart. Så skönt för både kropp och själ. Men först blev det lite träning. Några övningar.

Nu sitter jag och har frukosten i magen (cornflakes med laktosfri mjölk) och en kopp te. Och jag bara njuter. Vakna sakta

Ha det gott
Lene



1 kommentar: