torsdag 24 maj 2018

Lite kärlek till mig själv!




Efter en skön och stärkande liten promenad i sakta mak, placerade jag mig på altanen för att göra min morgonyoga. Först en stunds meditation och sedan bestämde jag mig för att ge mig själv lite kärlek och körde ett pass från min älskade lilla bibel "Lilla Yogaboken Jag är Jag är" av Ulrika Knutsdotter. Det blev ett ryggpass idag. Lugnt och försiktigt. Precis som min kropp vill ha det. Kärlek till dig, min skröpliga, fina kropp. Efter passet blev det passiv vila och sedan ytterligare en stunds meditation.
Jag är redo!



Hungrig blev jag också, så det fick bli lite frukost. Mitt favvo te i koppen och en tallrik med cornflakes och laktosfri mjölk. Vakna sakta.

Nu är jag redo för denna dagen.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar