fredag 18 maj 2018

Helgen knackar på dörren!



Då var det fredag igen och helgen knackar på dörren.

Min fredag har inte börjat allt för bra känns det som. Jag vaknade med en dundrande huvudvärk.

Jag som ska ha finaste Maria på lunch idag. Jag bara måste få ner huvudvärken några snäpp. Jag fick gå upp tidigare och ta tablett, men den har inte hjälpt än. Jag tänkte jag ska göra lite yoga mot huvudvärk när jag varit ute och promenerat, så får vi se om det blir bättre. En stunds MF kan nog inte heller skada tänker jag.

Men just nu är det kaffedags. En kopp kaffe och sitta i lugn och ro och filosofera över dagen.

I eftermiddag kommer Emelie med familj hit och stannar över natten. Det ska bli mysigt. Vi ska grilla gott, äta gott och förhoppningsvis kan vi sitta ute och mysa in på kvällen.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar