fredag 18 maj 2018

Det har hjälpt mig tidigare!



Det blev en promenad i riktigt sakta mak. Men så skönt. Det är jättehärligt väder ute.

När jag kom hem igen placerade jag mig i solen på altanen för att göra lite yoga och försöka bli av med min huvudvärk. Yogaövningar speciellt för när man har huvudvärk. Jag har inte gjort det passet tidigare så det ska bli spännande att se om det funkar. Den har inte lagt sig än iaf, men det kommer förhoppningsvis. Skönt var det med ett yogapass i vilket fall som.

Jag har nu intagit min frukost bestående av två hönökaka "rundlar" och en kopp te. Jag tänkte att jag nog behöver något i magen också om huvudvärken ska ha en chans att ge med sig något.

När jag nu har ätit och gjort min yoga, ska jag ge mig på Mindfulness en stund. Det har hjälpt mig tidigare med min huvudvärk. Och kombon av yoga och MF kan ju inte vara fel.

Jag vet dock ännu inte om jag klarar av att ha besök idag. Det återstår att se.

Ha det gott
Lene



2 kommentarer:

  1. Så jobbigt med huvudvärken! Hoppas den blir bättre under dagen<3
    Skönt Du kunde göra lite yoga ändå :)

    Kramar

    SvaraRadera