tisdag 15 maj 2018

Åhh vad jag älskar vår altan!



Jag njuter i fulla drag av detta härliga väder. Det har inte varit sol hela tiden, men varmt ändå. Just nu är det 23 grader och det gillas skarpt. Solen var framme för en stund sedan men nu har den gått i moln. Dock lika varmt ändå.

Jag satt ute på altanen, på dagräden tidigare och gjorde lite mindfulness och meditation. Sedan kände jag ett behov av att på nytt studera en av mina favvoböcker, Kristin Kaspersens "Good Morning".
I boken visar hon en del yinyoga övningar. En hel del olika recept också och mycket inspiration.
Naturligtvis avnjöts också det på dagbädden. Åhh vad jag älskar vår altan.

Jag har plockat lite syrener som slagit ut i vår lilla mjölkkanna. Jag älskar syrener. De är så vackra och de luktar fantastiskt gott.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar