måndag 9 april 2018

Vårpimpad!



Åhh wow vad härligt detta är. Vilken måndag, vilket väder, helt underbart och jag älskar det!
Det ska bli +17 grader idag. Du kan ju tro att denna kvinnan ska sitta på altanen och njuta idag. Jajamensan

Jag har inte ett dugg planerat idag mer än att jag ska njuta av dagen...på altanen.
Jag ska njuta av solen och lyssna på min Mindfulness.

Igår var Jörgen ute och fixade i trädgården medan jag satt och njöt i solen. Ja jag vet, det är hemskt att jag inte hjälper till men jag kan inte göra trädgårdsarbetet numera. Tyvärr. Det smärtar mig väldigt mycket men jag fixar inte det mer. Entrén blev vårpimpad och det njuter vi verkligen av. Bina njuter också såg jag när jag gick min morgonpromenad. Så underbart att se.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar