tisdag 10 april 2018

Ett nytt kall!



Dagens yoga är avklarad och det känns helt underbart. I love it.
Detta var mitt andra pass på Medicinsk yoga och jag gillar det mer och mer. Detta är verkligen något jag ska fortsätta med. Både Mindfulness och Yoga. Det finns inte något annat för mig.

Jag passade även på att köpa en ny bok idag som Ulrika (min yogamentor) skrivit.
"Lilla yogaboken. Jag är Jag är" (se bild ovan). Den ska hjälpa mig med min yoga hemma har jag tänkt. Ska sätta mig och läsa igenom den strax.
Ååååhhh wow, det känns som jag hittat ett nytt kall i livet.

Promenaden fixade jag imorse, träning också. Idag gjorde jag bara två övningar eftersom jag skulle på yoga lite senare.
När jag var klar med yogan körde jag och handlade lite mjölk och kompletterade till middagen, sedan hem..äta och duscha. Därefter blev det dagens första pass med Mindfulness. Ja jag vet, jag låter som en riktigt yoganörd just nu, men det är helt underbart faktiskt. Jag skulle kunna göra fler pass än så här, men jag måste skynda långsamt. Jag kan inte ta i för mycket.

Nu är jag klar med allt jag ska göra idag, så jag chillar lite i soffan.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar