fredag 6 april 2018

Mindfulness is da shit!



Jag säger bara... Mindfulness is da shit!!

Herrejisses vilken effekt det kan ha.
Jag har haft huvudvärk hela veckan från och till (mest till) och när jag gjort dagens pass i förmiddags tyckte jag det kändes lite bättre med huvudet. Jag satt kvar och bara slappnade av helt och hållet. Tänkte lite och efter en stund kom jag fram till att, nej minsann jag tar ett pass till. Det kan inte skada i alla fall. Och det gjorde det inte för 1-1,5 timme senare hade jag inte mycket huvudvärk kvar. Nästan helt återställd till "normal nivå" för mig. Så jäääääkla lycklig jag är.
Så... MINDFULNESS IS DA SHIT!

Har du inte testat det så rekommenderar jag att du gör det. Det gör inte annat än hjälper dig.

Nu har jag gjort mina "måsten" för dagen, förutom fixa middagen, så nu sitter jag i soffan med en kopp te och bara tar det lugnt en stund. Njuter av denna fina fredag det blivit.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar