torsdag 5 april 2018

Jag hade intentionen!



Vi vaknar upp till strålande solsken och hur fint väder som helst. Det gillar vi skarpt. Gör inte du?

Promenaden är avklarad, träning likaså. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt och bloggar lite.
Ovanpå allt elände jag har just nu med ont i halsen, huvudvärk, illamående, förkylning på gång och hög smärta så har jag även blivit dålig i magen. Jag ger snart upp. Nej det gör jag naturligtvis inte, men det känns lite hopplöst just nu.
Jag har fått tid till läkaren kl 10 idag så jag ska dit och se om de kan ta lite prover mm för att se att alla värden är ok. Det kan väl inte skada tänker jag.

Jag hade intentionen att plocka undan lite idag men det får nog vara så känns det som. Jag har inte alls orken till att göra något alls. Vi får se.

Jag har dock fundering på att ta mig ut på ytterligare en promenad senare under dagen. Jag måste komma ut lite i detta underbara väder vi har nu. Det bara måste jag. Om jag så bara ska sitta på en parkbänk så är det det jag ska göra.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar