fredag 23 mars 2018

Visst är det härligt?!



Fredag och helgen är på ingång. Visst är det härligt?!
Även om jag är sjukskriven och går hemma hela dagarna så är det ändå härligt när helgen kommer. Då är min älskade make hemma några dagar.

Idag är han faktiskt ledig och vi ska ha en lugn och mysig dag. Vi måste åka och handla lite mat till helgen så det är kanon han är hemma så jag får hjälp med det.

Min morgonpromenad är avklarad. Det är jätteskönt ute. Småfåglarna kvittrar och jag får en känsla av att våren är på väg. Hoppas, hoppas.

Ha det gott
Lene

2 kommentarer:

  1. Åh ja äntligen är det helg :D Hoppas du får en fin fredag :D

    SvaraRadera
  2. Fredag är fredag, oavsett hur mycket man jobbar:)! Första sädesärlan är här, nu börjar till och med jsg tro på våren!

    SvaraRadera