tisdag 20 mars 2018

Vila dig i form - YinYoga!



Jag har köpt hem en app i mobilen som heter Vila dig i form. Det är lättare yogaövningar inom yinyoga med Magdalena Mecweld. Och idag har jag gjort första setet med övningar.
Det finns olika avsnitt i denna app och det avsnitt jag valde idag heter "Lätt & Mjukt". Det var fyra olika ställningar som inte var alltför avancerade, därav jag valde den först.

Det gick riktigt bra och jag känner att det är något jag kommer fortsätta med. Ibland då och då till att börja med. Parallellt med min Mindfulness. Allt för att testa och se vad som funkar för mig och inte.
Och för att se hur pass detta påverkar min fibromyalgi. Positivt eller negativt. Jag hoppas på det förstnämnda så jag kan fortsätta med det.

Ha det gott
Lene


Fotnot. bilden är lånad från appen

1 kommentar: