tisdag 20 mars 2018

Jag vaknar sakta jag!



Jag vet inte vad jag ska säga om det här. Eller vad jag tycker överhuvudtaget. Mer snö!! Ja jisses vad säger vi?! Nu räcker det faktiskt. Det är otroligt vackert men jag tycker det räcker med snö nu. Jag vill faktiskt ha lite mer vår än vinter nu.
Solen skiner och det är fantastiskt skönt ute så för den sakens skull.. men nej, inte mer snö.
Dock som jag skrev, solen skiner för fullt och det är härligt ute, kallt och klarblå himmel.

Min promenad är avklarad och det var härligt. Träningen är också avklarad. Nu har jag lagt till ett gummiband i min träning, så jag gjort bensträck med gummiband. Lite snällare mot ryggen när man använder gummibandet.

Kaffet är i koppen och frukosten i magen. Så dagen kan börja när den vill. Jag vaknar saktar jag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar