onsdag 14 mars 2018

Min dag!



En morgon så god som någon annan. Onsdag, lillördag, lillepatteklappardagen eller vad man nu vill kalla det.

Själv har jag varit ute en promenad i härligt, lite vårlikt väder. Ingen sol dock men skönt ändå. Träningen är avklarad och jag sitter och äter mina cornflakes med laktosfri mjölk. Väntar på att kaffet ska rinna ner. Men innan det blir till att njuta av kaffet ska jag ta en dusch. Och lite senare blir det min Mindfulness. Me like. Därefter har jag inget alls planerat. Det är så min dag ser ut. Lugnt och skönt, ingen stress. Det är min visa det.

Jo förresten, jag har en sak jag ska göra idag. Jag ska ringa och boka tid för klippning för nu måste jag verkligen klippa mig. Mitt hår ser för jäkligt ut. Jag får ingen rätsida alls på det. Så det ska jag göra. Det bästa är att jag kan göra det från soffläge. Härligt va?!

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar