söndag 25 mars 2018

Hoppas det lägger sig!



Godmorgon söndag

Sicket mög. Jag vaknar med ont i halsen. Inget kul alls, men jag hoppas det lägger sig snart.
Idag är det planerat att jag ska in till bästa Ulrica, grannen, på Mary Kay visning. Jag vill ju inte missa det. Jag får vänta någon timme eller så och se om det lugnar sig. Annars får jag nog hoppa över det. Jag vill inte riskera att bli sämre och jag vill definitivt inte riskera att smitta någon av tjejerna som ska dit. Men jag får se hur det artar sig. Jag har hört av mig till Ulrica i alla fall.

Annars har jag/vi inget annat planerat under dagen. En lugn, oplanerad söndag eftermiddag.
Jag vet inte ens vad vi ska äta till middag. Men det visar sig så småningom.

Promenaden är avklarad. Där ska inte halsont få stoppa mig. Den ska bli av ändå och blir det också. Det är superskönt väder ute. Det blåser i stort sett ingenting. Solen är inte framme idag heller men det är härligt ändå. +5,5 grader och det känns vårlikt i luften. Underbart!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar