fredag 16 mars 2018

Fredag!



WOOHOOO!!  Fredag!!
Vad gör vi med denna dagen?

Först och främst ska jag bli av med huvudvärken jag fick under dagen igår. Det blev bara värre och värre under dagen och jag gick och lade mig kl 20.30 med en jäkla huvudvärk.  Det blir så när läkaren ska klämma och känna på en. Och imorse vaknade jag med huvudvärk. Inte som när jag lade mig men ändock huvudvärk.

Solen skiner och det är klarblå himmel. Men det blåser som bara den. Så det är riktigt kallt ute.
Jag är ju lite konstig så jag gillar det ändå. Det var superskönt och friskt att gå en promenad. Lite kallt i pannan när jag gick i motvind, men då drog jag bara ner mössan så löste det sig.

När jag kom hem igen gjorde jag min träning, sedan frukost och dusch. Nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe. Soffan kallar på mig för vila, men den får vänta lite till. Snart nog så..

Idag fyller denna lilla plutt 1,5 år. Ett av mina tre älskade barnbarn. Ja jisses vad tiden går fort.

Ha det gott
Lene





1 kommentar: