fredag 9 mars 2018

Det gillar min kropp!



Men guuuud vilket härligt väder det är. Visst ingen sol men det är så vårlikt ute. När jag var ute på min morgonprommis så hörde jag småfåglarna kvittra och man hör hur det droppar från träden. Det är milt i luften men har tyvärr börjat så smått att blåsa. Det tråkiga är ju att snön töar bort, men man kan inte få allt här i världen. Vi kommer ju ett steg närmare våren och det innebär också ett steg närmare värmen. Det gillar jag. Det gillar min kropp!

Idag är det fredag... TJOOOHOOO!!
Men det innebär också att Jörgen åker på läger ikväll och är borta hela helgen. Suck..men men jag överlever. Jag ska bara ta det lugnt och vila mig och min sargade kropp.
Dagarna består av äta, vila, promenera, träna, mindfulness. Jajamensan det är härligt!

Promenad är ju redan avklarad och träningen är avklarad. Nu sitter jag nyduschad och äter min frukost, bloggar och kollar vad som händer framöver. En bra start på en fredag tycker jag.
Starta sakta

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar