tisdag 13 mars 2018

Det är inte alltför kul!



Jag gick upp tidigt idag. Efter jag vaknat vid 03.50 och var tvungen att gå på toa, så tog det en evighet innan jag somnade om. Jag vaknade 06.15 igen och tänkte att nu kan jag lika bra gå upp för somnar jag om så är jag så trött sedan så då orkar jag inte gå upp. Sagt och gjort. Jag gick upp, tände några ljus och fixade kaffe. Satte mig och njöt av mitt kaffe en stund innan det blev dags att gå ut på en promenad. Det regnar!! Det är inte alltför kul att promenera när det regnar, men man vaknar till och det är härligt på sitt lilla vis ändå. Jag kan ju säga att det är inte mycket snö kvar nu.

När jag kom tillbaka blev det träning och sedan dusch. Nu sitter jag med min frukost bestående av cornflakes med laktosfri mjölk och en kopp kaffe.

Vakna sakta är ett måste. Lugn och ingen stress

Och här sitter jag nu och väntar på att läkaren ska ringa. Dricker mitt kaffe och bara tar det lugnt..njuter av morgonen.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar