lördag 17 februari 2018

Vad härligt!



Lördag och Jörgen är hemma. Vad härligt. En helg med min älskling.

Promenaden är avklarad och jag sitter med mitt kaffe i muggen. Tv'n är på och jag slötittar på herrarnas curling. Jag är kanske lite konstig, men jag tycker curling är kul att titta på.

Ikväll ska vi ha bästa Ingela och Thomas här hemma och det ska bli så mysigt. Inhandling av mat är redan avklarat. Det fixade Jörgen och jag i torsdags, så idag ska Jörgen städa. Jag får väl gå och plocka undan lite för att bidra med något men mycket mer blir det inte för min del. Middagen får vi hjälpas åt med.

Tyvärr är det så det ser ut för mig just nu, jag klarar inte så mycket pga den höga smärtan i kroppen. Men det får vara ok. Jag kämpar på så gott jag kan.

Men just nu njuter jag av dagens först kopp kaffe.


Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar