måndag 19 februari 2018

Ny vecka, nya utmaningar!



Godmorgon måndag. Ny vecka, nya utmaningar.

Idag börjar jag jobba efter operationen i handen. Jag börjar med att jobba kväll.
Kroppen min mår inte bra. Smärtan är skyhög nu, men jag får göra så gott jag kan.
Jag har tänkt jag ska köra mina övningar hemma idag också. Jag måste ju börja någonstans.

Jag har inte varit ute på en promenad än, men det kommer alldeles strax. Först kaffe och vakna sakta.

I lördags hade vi en riktigt god middag. Det var ett eget påhittat recept. Kycklingfilé med gräddädel ost och en sås på crème fraîche, grädde och kryddor. Ris och sallad till det. Till kaffet hade vi digestive crumbles, vispad grädde, kolasås och färskfrusna, upptinade blåbär. Gott men mäktigt.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar