fredag 23 februari 2018

Jag hann inte så mycket!



Ett senare inlägg idag pga att jag varit på Handkirurgen. Jag hann inte så mycket innan så det fick bli promenad och blogg efter. Nu är promenad avklarad i härligt vinterväder (dock inte så mycket snö) och övningar och frukost är klart.
När jag parkerade vid Handkirurgen så sken solen och jag fick syn på fina snödroppar (se bild) som jag naturligtvis var tvungen att fota. När jag sedan kommit hem och gick min morgonpromenad så hade solen gått i moln men det är hur härligt som helst ute. Jag bytte bara skor och tog på mig mössa, sedan gick jag direkt. Det blir ju enbart kortare rundor just nu, men det är så guld värt.

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta det lugnt en stund, vila kroppen.
I eftermiddag är jag tvungen att köra och hämta Jörgen. Eftersom jag behövde bil imorse så fick jag köra honom till jobb, vilket innebär att jag också måste hämta honom. Jag kör enbart bil just nu när jag verkligen är tvungen till det. Är jag inte tvungen så kör jag inte gärna eftersom det tar på kroppen när jag kör själv. Allting ändras när smärtan är hög i kroppen hela tiden, men det är så det får vara. Jag överlever nog ska du se.

Jag önskar dig en fantastisk fredag och en riktigt härlig helg.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar