lördag 24 februari 2018

Jag är glad!



Men..är det inte fantastiskt?! Vilket väder. Kallt (-3 grader), solsken, vindstilla. Vilken fantastisk lördag morgon. Jag älskar att promenera när det är så underbart ute. Synd bara att jag inte kan gå någon längre runda. Men det får vara så, jag är glad att jag kan gå ut över huvudtaget. Jag kan nog mycket väl tänka mig det blir ytterligare en runda senare idag. Jag är glad! Så glad över detta fantastiskt fina väder och för att jag älskar livet!

Nu sitter jag under en filt i soffan och dricker en kopp kaffe, tittar på OS. Så mysigt. En perfekt början på en mysig, lugn lördag. Precis vad jag behöver.
Vi har faktiskt inte ett enda dugg planerat idag. Vi tänkte först att vi skulle iväg och handla men det gjorde vi igår efter jag hämtat Jörgen, så det är avklarat. Vi har alltså en lugn och skön dag framför oss. Det blir kanske lite mello ikväll, vem vet.

Men just nu är det vila kroppen under filten.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar