torsdag 8 februari 2018

Ett tag sedan!



Lite senare inlägg idag, men vad gör väl det.
Jag drack kaffe innan jag gick ut på min promenad men kände att jag ville vänta med att blogga. Så det var så det fick bli.

Vila, vila, vila står det på mitt schema. Helt slut i kroppen, trött, ont... you name it. Men det får gå.
Jag kommer ut på mina promenader i alla fall och det är alltid något.

När vi ätit middag ska Jörgen följa med mig och handla. Det är inget jag fixar själv just nu, så jag måste ha hjälp. Dessutom får jag inte bära något med höger hand så jag behöver verkligen hjälp med att handla. Det ska bli lite mysigt att gå och handla med honom. Det var ett tag sedan han följde med och handlade. Det brukar vara Ellinore och jag som handlar.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar