fredag 9 februari 2018

Det tror jag på!



Uppe med tuppen känns det som. Men det gör inte så mycket. Det blir så de flesta dagar när alla ska upp och jag inte börjat jobba än,  att jag går upp med dem eller en stund efter. Då får man ju massor ut av dagen.

Igår blev det lite goda krabbelurer till kaffet. Inte så nyttigt men ack så gott.



Idag kommer Emelie, Marcus och Ludwig hit för ett litet besök. Mysigt! Ludwig ska vara här över helgen och det ska bli så mysigt att ha lilleman här. Han klarar sig en hel del själv. Leker själv, är så glad i att leka med Hailey. Han är ju 3 år, stora killen helt enkelt. Så det ska nog inte bli några problem. Annars är Jörgen hemma för att ta det som behövs och som jag inte klarar, vilket inte är alltför mycket just nu.

jag har inte varit ute på promenad än, jag tar mitt morgonkaffe först idag. Promenaden kommer snart det lovar jag. Det får ljusna lite först tänkte jag.
Undrar vad det ska bli för väder idag? Tittar jag på appen i mobilen (vilket faktiskt de flesta gånger stämmer) så ska det bli sol idag. Det tror jag på!!

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Först kaffe och sen promenad i sol, vilken toppenfredag:)!

    SvaraRadera