torsdag 11 januari 2018

Utvärdering!



En morgon som denna när jag vaknar utan huvudvärk så känns det underbart. Iofs kan den komma tillbaka när som helst som ett bombnedslag och bara finnas där igen, men än så länge håller den sig borta vilket jag är mycket glad över.

På torsdagar framöver börjar Ellinore senare så då blir det frukost hemma för Hailey. Det är mysigt med lite sällskap på morgonen.



Idag är det dags att åka in till handkirurgen för utvärdering hur träning och läkning går.
Håll tummen för mig. När jag är klar där kommer Jörgen och hämtar upp mig sedan ska vi äta en bit i stan och ha lite mystid han och jag.

Det är ungefär det jag har planerat idag, men det är tillräckligt just nu. Min kropp fixar inte så mycket mer faktiskt. Resten av tiden fram tills jag ska ta bussen in blir det vila.
Guuuud vad jag längtar tills jag kan börja träna igen.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar