onsdag 3 januari 2018

Ingen träning tyvärr!



Idag är det onsdag..lillördag. Jag ber om ursäkt för mitt misstag igår då jag först fick för mig att det var  onsdag. Hihi jag är allt lite förvirrad. Men strunt i det, nu rockar vi denna onsdagen.

Promenaden är avklarad. Jag vet inte om jag ska säga att det var en skön runda. Det var skönt att komma ut på en runda även om den blev väldigt kort idag bl.a pga min smärta. Men det är blåsigt, regnigt och riktigt grått väder. Det gör inget..jag går ut ändå. Lite blöt blev jag hihi, men det är bara vatten så det torkar.
Nu sitter jag med en kopp kaffe och njuter av att vara utom regnets räckhåll. Lugnar det ner sig senare så blir det nog en lite längre runda tror jag.

Ingen träning tyvärr. Jag är så ledsen över det, men det får gå ändå. Snart nog så. Dock behöver jag det för smärtan är inte snäll mot mig just nu. Det är bara att bita ihop och kämpa så gott det går.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar