måndag 22 januari 2018

Du själv sätter stopp!



Måndag igen..ny vecka innebärande nya möjligheter.

Ja då går vi in i fjärde veckan i januari, näst sista veckan på årets första månad. Helt orörd och med tusen möjligheter. Det är bara du själv som sätter stopp.

Jag börjar min vecka som jag alltid gör. Med en härlig morgonpromenad i ett vintrigt skåneland.
Snön ligger fortfarande kvar tack och lov och det är så vackert i naturen.
Efter en natt med dålig sömn så är det skönt att få rensa skallen lite på en promenad. Jag gick och tänkte att det hade varit helt underbart väder, perfekt väder, om solen varit framme. Men det är den inte så det får vara så. Det är lika härligt ändå.

Idag händer det inte så mycket. Vi har lite magsjuka här hemma så det blir till att ta det lugnt. Inte jag då (än i alla fall) men Hailey och Jörgen är inte helt krya. Stackarna.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar